tiistai 20. elokuuta 2013

Heippa!

Mä voisin alottaa tän mun blogin kertomalla vähä itestäni. Mä olen tämmönen vaille parikymppinen tytön tyllerö, jolla ei ole kovinkaan hyvät kirjoitustaidot mutta parhaani yritän :) Olen erittäin suorasanainen, ja minulla on erittäin vahvat mielipiteet, mutta olen aina valmis kuuntelemaan myös toisten mielipiteitä ja katsomaan asiaa toisten kannalta.

En aijo aluksi ainakaan kertoa teille jotka aijotte lukea blogiani kovinkaan paljoa itsestäni, enemmänkin vain ajatuksistani ja mielipiteistäni. 

Minulle on erittäin tärkeää kaikkien lasten ja varhaisnuorten asiat, ja se kuinka suomi ei kehity ainakaan parempaan suuntaan. Näihin, ja moniin muihin asioihin vaikea vaikuttaa yksilönä ja aijon blogissani avautua paljon siitä kuinka "vittuuntunut" olen tiettyihin asioihin.
 
Toivon että te tulisisitte kertomaan minulle myös omia mielipiteitänne ja ajatuksia!
 
R<3 elliomena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti